Searching song lyrics in over 450+ lyrics websites.
Lyrster Character
Lyrics Results
Loading  Searching in lyrics database...
Lyrics provided by EyesLyrics.com

DA DA DA DA Lyrics - THA LIKS
www.lyrster.com/lyrics/da-da-da-da-lyrics-tha-liks.html
Hmm (hmmm).. / Shh-shh-shh-shh.. da-da da-da / Ohh, shit! Haha.. da-da da-da? / Da-da da-da (yeah like that) da-da da-da / (This how it go) da-da da-da? / Da-da da-da ...
DA DA DA Lyrics - LIL' WAYNE
www.elyrics.net/read/l/lil_-wayne-lyrics/da-da-da-lyrics.html
[Lil Wayne - Chorus] Damn, Damn girl you know you got it going on, / You can see by the way that she walking / You so fine that your body need a body guard, / Well I ...
Da Da Da Lyrics - Prince
www.lyricshuddle.com/p/prince/da-da-da.html
Da, da, da, da Da, da, da, da, da (Yeah y'all, it's like that y'all, it's like "Bet Your Life") [sample repeated in song] Yeah It's like rolling in a Bronco pumpin ...
IMANI COPPOLA - LA DA DA LYRICS - Song Lyrics - MetroLyrics
www.musicbarrack.com/i/imani-coppola/la-da-da/
He shines like the moon And he knows just who I am And ever since I looked into your eyes I love you La, la la la, la la La da da, da da La da da, la da da 'Coz I ...
Trio - Da Da Da Lyrics
www.eyeslyrics.com/lyrics/t/trio/da-da-da
aha aha aha What you will and what you won't What you do and what you don't What you can and what you can't This is what you need to know: Loved you though ...
LIL WAYNE - DA DA DA LYRICS
www.lyrster.com/lyrics/da-da-da-lyrics-lil-wayne.html
Damn it, damn, girl You know you got it goin' on You can see by the way that she walkin' You so fine that your body need a bodyguard Well, I can be your bubby Ohh ...

Tonemedia